Friday 12 June 2015

Aduan & Masalah

Sila Tinggalkan Aduan Dan Masalah Anda Diruangan Komen Untuk Tindakan Kami JMB/JMC.

Terima Kasih

Admin

7 comments:

  1. terdapat beberapa ekor anjing yang memasuki dalam kawasan seroja

    ReplyDelete
  2. dapat whatapps parking dah update.. dulu jauh skrg lagi jauh.. macam tak fair.. unit sy ad lif.. pengguna lif mcm tingkat 1 & keatas parking dekat2 tapi kami yg ddk ground floor parking jauh2.. maintenance sme jugak byr.. tp duit maintenance bnyk utk repair lif.. abis kami yg xguna lif ke kenapa duit kami perlu salur ke penyelenggaraan lif.. mintak admin pertimbangkan ye.. jangan berat sebelah.. atleast bg la kami ni parking dekat.. TQ

    ReplyDelete
  3. Salam Admin, mohon tampal notis di lift berkenaan sampah:
    1. Jgn buang sampah merata di dalam lift
    2. Sila pastikan sampah yang ingin dibuang ditempat pembuangan sampah tidak berair dan seterusnya pastikan air sampah tidak menjejeh keluar (banyak kali nmpak penghuni lvl 5 blok J bawa sampah dengan air sampah yang menjejeh keluar).

    ReplyDelete
  4. Sikap dan mentaliti org kita yg MALAS, nak harapkan cleaner shj, tp maintenance xnak byr....

    ReplyDelete
  5. salam Admin,blok F seroja apartment dah seminggu ketiadaan air..start hari jumaat 15hb January 2016..ini menyukarkan saya.

    ReplyDelete
  6. Salam sejahtera, di sini saya ingin meminta pertolongan dan jasa baik untuk memantau dan menyelesaikan masalah bekalan air di kawasan kami penduduk di blok F seroja apartment , Puchong.

    ReplyDelete
  7. Salam sejahtera, masalah kucing liar makin bertambah kebelakangan ini. Tak salah memberi makan tapi setiap hari kucing2 ni akan berak merata, depan pintu rumah, depan lif, koridor..smpai rasa xde tempat bersih lagi nk berpijak..mohon JMB keluarkan arahan siapa yg bela kucing sila sangkarkn seperti apt kondo yg lain utk menjamin kebersihan dan hati jiran. Warga Blok E

    ReplyDelete